Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.
Zameldowania na pobyt stały można dokonać osobiście lub przez pełnomocnika legitymującego się pisemnym pełnomocnictwem - udzielonym na podstawie art. 33 § 2 Kodeksu postępowania administracyjnego.
Wymagane dokumenty – obywatele UE, EFTA i Konfederacji Szwajcarskiej:
- wypełniony formularz meldunkowy z potwierdzeniem pobytu dokonanym przez właściciela lokalu/domu lub osobę dysponująca innym tytułem prawnym do lokalu. Potwierdzenia pobytu dokonuje się w formie czytelnego podpisu z oznaczeniem daty jego złożenia.
- dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu (do wglądu). Dokumentem potwierdzającym tytuł prawny do lokalu może być: wypis (odpis) z księgi wieczystej, akt notarialny, decyzja administracyjna lub inny dokument potwierdzający prawo do lokalu.
- paszport (do wglądu),
Wymagane dokumenty – obywatele państw innych niż należących do UE, EFTA i Konfederacji Szwajcarskiej:
- wypełniony formularz meldunkowy z potwierdzeniem pobytu dokonanym przez właściciela lokalu/domu lub osobę dysponująca innym tytułem prawnym do lokalu. Potwierdzenia pobytu dokonuje się w formie czytelnego podpisu z oznaczeniem daty jego złożenia.
- dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu (do wglądu). Dokumentem potwierdzającym tytuł prawny do lokalu może być: wypis (odpis) z księgi wieczystej, akt notarialny, decyzja administracyjna lub inny dokument potwierdzający prawo do lokalu.
- paszport (do wglądu),
- zezwolenie na pobyt stały lub karta pobytu na pobyt stały lub zgoda na pobyt tolerowany lub zezwolenie na pobyt rezydenta długoterminowego lub decyzja o nadaniu statusu uchodźcy w RP lub zgoda na pobyt ze względów humanitarnych lub udzielenie w RP ochrony uzupełniającej.
Za osobę nieposiadającą zdolności do czynności prawnych lub posiadającą ograniczoną zdolność do czynności prawnych (np. niepełnoletnie dzieci) czynności meldunkowe wykonuje jej przedstawiciel ustawowy (jeden z rodziców lub opiekun prawny).
W przypadku zgłoszenia przez pełnomocnika:
- pisemne pełnomocnictwo do zameldowania;
- dowód lub paszport pełnomocnika (do wglądu);
W celu zameldowania na pobyt stały nie ma konieczności wymeldowania się w dotychczasowym miejscu pobytu - wymeldowanie z poprzedniego miejsca pobytu następuje automatycznie na podstawie formularza zgłoszenia zameldowania.
Czynność zgłoszenia zameldowania nie podlega opłacie skarbowej.
Zaświadczenia o zameldowaniu na pobyt stały wydawane z urzędu nie podlega opłacie skarbowej.
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data | dataUdost | dataMod | creating | modifier | Opcje |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data | dataUdost | dataMod | creating | modifier | Opcje |
Informacje | |
---|---|
Ilość odwiedzin: | 1050 |
Podmiot udostępniający: | Urząd Gminy Strzałkowo |
Nazwa dokumentu: | Zameldowanie na pobyt stały - obcokrajowcy |
Skrócony opis: | |
Osoba, która wytworzyła informację: | Piotr Woźniak |
Osoba, która udostępnia informację: | Piotr Woźniak |
Data wytworzenia informacji: | 05.01.2021 12:48:01 |
Data udostępnienia informacji: | 05.01.2021 12:49:26 |
Data ostatniej aktualizacji: | 05.01.2021 12:48:05 |
Rejestr zmian |