Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.
Strzałkowo, dnia 28.07.2023 r.
WÓJT GMINY STRZAŁKOWO
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
REFERENTA
ds. ochrony środowiska w Referacie Gospodarki Przestrzennej, Infrastruktury
i Ochrony Środowiska w Urzędzie Gminy w Strzałkowie Aleja Prymasa Wyszyńskiego 6
1. Nazwa i adres jednostki: Urząd Gminy
Aleja Prymasa Wyszyńskiego 6
62 -420 Strzałkowo
2. Stanowisko urzędnicze: referent
3. Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: ochrona środowiska, inżyniera środowiska);
2) minimum 6 m-cy stażu pracy w jednostkach samorządu terytorialnego lub samorządowych jednostkach organizacyjnych lub w administracji rządowej;
3) posiadanie obywatelstwa polskiego (z zastrzeżeniem art.11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych);
4) pełna zdolność do czynności prawnych;
5) korzystanie z pełni praw publicznych;
6) brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
7) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
8) nieposzlakowana opinia;
9) znajomość ustaw: - Prawo ochrony środowiska, - o ochronie przyrody, - o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, - o grobach i cmentarzach wojennych, - o samorządzie gminnym,
10) znajomość podstaw Kodeksu postępowania administracyjnego;
11) znajomość Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
4. Wymagania dodatkowe:
1) obsługa komputera – pakiet Office,
2) prawo jazdy kat. B,
3) odporność na stres.
5. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) sporządzanie wniosków o wycinkę drzew i krzewów z terenów będących własnością gminy,
2) prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawie wycinki drzew i krzewów,
3) udostępnianie informacji o środowisku zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. prawo Ochrony Środowiska (t.j. Dz. U. 2022 r., poz. 2556 z późn. zm.),
4) gromadzenie danych dotyczących stanu środowiska w gminie i opracowywanie stosownych programów i analiz,
5) prowadzenie postępowań administracyjnych związanych z wydaniem decyzji i zezwoleń w zakresie ochrony środowiska,
6) koordynowanie akcjami z ochrony środowiska i sporządzanie zbiorczych zestawień z przeprowadzonych akcji w gminie,
7) prowadzenie postępowań administracyjnych dot. decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach w tym:
a) przygotowywanie informacji i zawiadomień związanych z procesem wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach,
b) przygotowanie wystąpień o uzgodnienia środowiskowych uwarunkowań realizacji przedsięwzięcia do właściwych organów,
c) przygotowanie wystąpień o opinię do właściwych organów,
8) prowadzenie spraw związanych z przepisami prawa wodnego, rolnictwa, ochrony gruntów rolnych i leśnych , prawa łowieckiego a w szczególności dotyczących:
a) wydawanie zezwoleń na prowadzenie działalności w zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę i odprowadzanie ścieków, opróżniania zbiorników bezodpływowych, transport nieczystości ciekłych,
b) nadzór nad urządzeniami związanymi z systemem melioracji, nadzór nad utrzymaniem i eksploatacją cieków i rowów melioracyjnych nie stanowiących odwodnienia dróg na terenach będących własnością gminy,
c) prowadzenie ewidencji szamb, przydomowych oczyszczalni ścieków i ich kontrola,
d) rekultywacji nieużytków oraz gruntów zdewastowanych i zdegradowanych i użyźnianie innych gruntów, nasiennictwa,
9) prowadzenie spraw związanych z przepisami w zakresie ochrony zabytków, a w szczególności dotyczących: cmentarzy, w tym cmentarzy wojennych, ewidencji dóbr kultury i zabytków,
10) nadzór nad realizacją Programu Ochrony Środowiska, Programu Usuwania Azbestu oraz Programu Gospodarki Niskoemisyjnej,
11) wykonywanie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów o ochronie środowiska, prawo wodne, ochrona przyrody w zakresie objętym właściwością organu.
6. Wymagane dokumenty:
1) niezbędne :
a) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
b) kserokopia dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego niezbędnego stażu pracy,
c) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadane kwalifikacje,
d) podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu
z pełni praw publicznych,
e) podpisane oświadczenie, że osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za
umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo
skarbowe,
f) podpisane oświadczenie o stanie zdrowia pozwalające na zatrudnienie na określonym
stanowisku,
g) podpisane oświadczenie o posiadanym obywatelstwie,
h) podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych o korzystaniu z pełni
praw publicznych,
i) podpisane oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,
j) podpisane oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych
osobowych w celu rekrutacji,
2) dodatkowe :
a) życiorys (CV) – podpisany własnoręcznie,
b) list motywacyjny – podpisany własnoręcznie,
c) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
7. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
praca biurowa na pełny etat, praca z monitorem ekranowym powyżej 4 godz. dziennie, stanowisko pracy na piętrze w pomieszczeniu niedostosowanym do wózków inwalidzkich, miejsce pracy w budynku bez windy.
8. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Strzałkowo lub pocztą na adres: Urząd Gminy, Aleja Prymasa Wyszyńskiego 6, 62-420 Strzałkowo z dopiskiem na kopercie „Nabór na stanowisko referenta ds. ochrony środowiska w Referacie Gospodarki Przestrzennej, Infrastruktury i Ochrony Środowiska” w terminie do dnia 8 sierpnia 2023r. do godz. 13.00.
Wszelkich informacji udziela Sekretarz Gminy Pani Małgorzata Stefańska (tel. 63/2750-619 w. 28). Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy w Strzałkowie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
9. Inne informacje:
a) w miesiącu poprzedzającym miesiąc upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Strzałkowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosił co najmniej 6%,
b) przewidywany termin podjęcia pracy – wrzesień 2023 r.
c) osoby, które spełnią niezbędne wymagania określone w ogłoszeniu o naborze zostaną
telefonicznie poinformowane o dalszym postępowaniu procedury naboru,
d) Zasady rekrutacji:
wyboru kandydata dokonuje komisja rekrutacyjna po przeprowadzeniu wstępnej selekcji
oraz selekcji merytorycznej (która może obejmować : rozmowę kwalifikacyjną, test
kwalifikacyjny).
e) Urząd Gminy w Strzałkowie zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane
oferty.
f) niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wynikach naboru będzie
opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej oraz umieszczona na tablicy ogłoszeń
Urzędu Gminy w Strzałkowie.
g) Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zostaną zatrudnieni na w/w
stanowisku, zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia zatrudnienia
wybranego kandydata.
W przypadku nie rozstrzygnięcia konkursu dokumenty aplikacyjne wszystkich kandydatów zostaną zniszczone po zakończeniu procedury naboru.
Wójt Gminy
/-/ Dariusz Grzywiński
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data | dataUdost | dataMod | creating | modifier | Opcje |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data | dataUdost | dataMod | creating | modifier | Opcje |
Informacje | |
---|---|
Ilość odwiedzin: | 715 |
Podmiot udostępniający: | Urząd Gminy Strzałkowo |
Nazwa dokumentu: | Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze referenta ds. ochrony środowiska w Referacie Gospodarki Przestrzennej, Infrastruktury i Ochrony Środowiska w Urzędzie Gminy w Strzałkowie Aleja Prymasa Wyszyńskiego 6 |
Skrócony opis: | |
Osoba, która wytworzyła informację: | Urszula Perzyńska |
Osoba, która udostępnia informację: | Piotr Woźniak |
Data wytworzenia informacji: | 28.07.2023 10:14:04 |
Data udostępnienia informacji: | 28.07.2023 10:24:34 |
Data ostatniej aktualizacji: | 13.09.2023 15:33:29 |
Rejestr zmian |