Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.
Strzałkowo, dnia 07.03.2025 r.
Wójt Gminy Strzałkowo
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
podinspektor
ds. gospodarki przestrzennej
w Urzędzie Gminy w Strzałkowie Aleja Prymasa Wyszyńskiego 6
1. Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy
Aleja Prymasa Wyszyńskiego 6
62 -420 Strzałkowo
2. Stanowisko urzędnicze: podinspektor
3. Wymagania :
1) niezbędne :
a) obywatelstwo polskie, obywatelstwo pozostałych państw Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, jeżeli posiadają znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej,
b) wykształcenie wyższe,
c) posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
d) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżeniem publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
e) nieposzlakowana opinia,
f) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
2) dodatkowe :
a) preferowane wykształcenie wyższe, o kierunku – gospodarka przestrzenna,
b) łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych,
c) umiejętność skutecznej komunikacji oraz pracy w zespole,
d) minimum 3 – letni staż pracy w jednostkach samorządu terytorialnego, samorządowych jednostek organizacyjnych, w administracji rządowej lub w organach władzy publicznej,
e) samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań,
f) znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych,
g) wiedza z zakresu administracji publicznej, w szczególności administracji samorządowej oraz spraw wykonywanych na zajmowanym stanowisku, a zwłaszcza : ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawy o gospodarce nieruchomościami,
h) znajomość zakresu dokumentacji planistycznych, wymaganej zawartości planu miejscowego, oznaczeń i nazewnictwa stosowanych w MPZP, umiejętność czytania materiałów kartograficznych i rysunków planów miejscowych,
i) umiejętność korzystania z map wielko – i małoskalowych,
j) umiejętność dokonywania obliczeń statystycznych, finansowych oraz analiza otrzymanych wyników.
4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku :
1. sporządzanie wypisów i wyrysów z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz planu ogólnego
2. wydawanie zaświadczeń dotyczących przeznaczenia gruntów w miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego, planu ogólnego i studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego,
3. przyjmowanie wniosków do zmian w planie i przygotowywanie projektów odpowiedzi,
4. prowadzenie i aktualizacja rejestru miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
5. prowadzenie postępowań w sprawie ustalenia warunków zabudowy i ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego,
6. prowadzenie rejestru decyzji o warunkach zabudowy i ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego,
7. przygotowywanie umów związanych ze sporządzaniem i zmianą planów miejscowych i planu ogólnego,
8. rejestrowanie decyzji dotyczących zagospodarowania terenu, wydawanych przez inne organy administracji publicznej oraz analizowanie ich zgodności z ustalonymi warunkami zabudowy i zagospodarowania terenu,
9. prowadzenie procedur z zakresu podziału, rozgraniczania i scalania nieruchomości,
10. prowadzenie spraw związanych z roszczeniami finansowymi wynikającymi z ustaleń miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
11. ustalenie opłat związanych ze wzrostem wartości nieruchomości spowodowanym zmianą planu zagospodarowania przestrzennego i podziałem.
12. bieżące śledzenie przepisów prawnych z zakresu prowadzonych przez siebie zadań,
13. sporządzanie sprawozdań z realizowanych zadań,
14. wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta lub innych przełożonych
5. Wymagane dokumenty:
1) niezbędne :
a) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
b) kserokopia dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego niezbędnego stażu pracy,
c) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadane kwalifikacje,
d) podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
e) podpisane oświadczenie, że osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
f) podpisane oświadczenie o stanie zdrowia pozwalające na zatrudnienie na określonym stanowisku,
g) podpisane oświadczenie o posiadanym obywatelstwie,
h) podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych o korzystaniu z pełni praw publicznych,
i) podpisane oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,
j) podpisane oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu rekrutacji,
2) dodatkowe :
a) list motywacyjny – podpisany własnoręcznie,
b) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach
6. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku :
praca biurowa na pełny etat, praca z monitorem ekranowym powyżej 4 godz. dziennie, stanowisko pracy na piętrze w pomieszczeniu niedostosowanym do wózków inwalidzkich, miejsce pracy w budynku bez windy
7. Termin i miejsce składania dokumentów :
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Strzałkowo lub pocztą na adres: Urząd Gminy, Aleja .Prymasa Wyszyńskiego 6, 62-420 Strzałkowo z dopiskiem na kopercie „Nabór na stanowisko podinspektora ds. gospodarki przestrzennej” w terminie do dnia 18 marca 2025 r., do godziny 15.30.
Wszelkich informacji udziela Sekretarz Gminy Pani Małgorzata Stefańska (tel.63/2750-619 w. 28 lub 63/274-60-28). Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy w Strzałkowie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
8. Inne informacje :
a) w miesiącu poprzedzającym miesiąc upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Strzałkowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosił co najmniej 6 %,
b) przewidywany termin podjęcia pracy – kwiecień 2025 r.,
c) osoby, które spełnią niezbędne wymagania określone w ogłoszeniu o naborze zostaną telefonicznie poinformowane o dalszym postępowaniu procedury naboru,
d) zasady rekrutacji :
wyboru kandydata dokonuje komisja rekrutacyjna po przeprowadzeniu formalnej oceny oraz oceny merytorycznej (która może obejmować: rozmowę kwalifikacyjną, test kwalifikacyjny),
e) Urząd Gminy w Strzałkowie zastrzega sobie prawo do unieważnienia naboru bez podania przyczyny,
f) niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wynikach naboru będzie opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej oraz umieszczona na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Strzałkowie.
g) dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zostaną zatrudnieni na w/w stanowisku, zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia zatrudnienia wybranego kandydata. W przypadku nierozstrzygnięcia konkursu dokumenty aplikacyjne wszystkich kandydatów zostaną zniszczone po zakończeniu procedury naboru.
Wójt Gminy
/-/ Tomasz Gałan
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data | dataUdost | dataMod | creating | modifier | Opcje |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data | dataUdost | dataMod | creating | modifier | Opcje |
Informacje | |
---|---|
Ilość odwiedzin: | 70 |
Podmiot udostępniający: | Urząd Gminy Strzałkowo |
Nazwa dokumentu: | Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora ds. gospodarki przestrzennej w Urzędzie Gminy Strzałkowo |
Skrócony opis: | |
Osoba, która wytworzyła informację: | Agnieszka Żelek |
Osoba, która udostępnia informację: | Piotr Woźniak |
Data wytworzenia informacji: | 07.03.2025 10:36:27 |
Data udostępnienia informacji: | 07.03.2025 10:48:40 |
Data ostatniej aktualizacji: | 07.03.2025 10:48:42 |
Rejestr zmian |